A quantitative study of the effect of metacognitive reading strategy instruction on the reading comprehension and reading anxiety of ninth grade learners of english as a foreign language.
Figueroa Puebla, Javier Antonio
A quantitative study of the effect of metacognitive reading strategy instruction on the reading comprehension and reading anxiety of ninth grade learners of english as a foreign language. - Santiago, Chile : Universidad Católica Silva Henríquez, 2014. - 116 h. il., diagrs.
Licenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media.
ADQUISICION DE OTRA LENGUA
COMPRENSION DE LECTURA
ENSEÑANZA DEL INGLES
ESTRATEGIAS DE APRENDIZAJE
A quantitative study of the effect of metacognitive reading strategy instruction on the reading comprehension and reading anxiety of ninth grade learners of english as a foreign language. - Santiago, Chile : Universidad Católica Silva Henríquez, 2014. - 116 h. il., diagrs.
Licenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media.
ADQUISICION DE OTRA LENGUA
COMPRENSION DE LECTURA
ENSEÑANZA DEL INGLES
ESTRATEGIAS DE APRENDIZAJE