Describing the effect of non-guided role-play activities in students´oral interaction performance in a secondary EFL classroom in Santiago, Chile /
Fernández, Cosntanza
Describing the effect of non-guided role-play activities in students´oral interaction performance in a secondary EFL classroom in Santiago, Chile / Constanza Fernández, Stephanie Gutierrez, Emilia Pehuén, Felipe Quevedo ; profesor guía : Claudia García Meza - Santiago, Chile : UCSH, 2017 - 107 h. : ilustraciones
Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.
INGLES--METODOS DE ENSEÑANZA--ESTUDIO DE CASOS
INGLES--JUEGOS EDUCATIVOS--INVESTIGACIONES
INGLES--ADQUISICION DE OTRA LENGUA--ESTUDIO DE CASOS
INGL / G216d
Describing the effect of non-guided role-play activities in students´oral interaction performance in a secondary EFL classroom in Santiago, Chile / Constanza Fernández, Stephanie Gutierrez, Emilia Pehuén, Felipe Quevedo ; profesor guía : Claudia García Meza - Santiago, Chile : UCSH, 2017 - 107 h. : ilustraciones
Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.
INGLES--METODOS DE ENSEÑANZA--ESTUDIO DE CASOS
INGLES--JUEGOS EDUCATIVOS--INVESTIGACIONES
INGLES--ADQUISICION DE OTRA LENGUA--ESTUDIO DE CASOS
INGL / G216d