Imagen de Google Jackets

A study on the oral correction of syntactical and morphological errors in high school EFL learners.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : Universidad Católica Silva Henríquez, 2011.Descripción: 110 hTema(s): Otra clasificación:
  • INGL A 838 2012
Recursos en línea: Nota de disertación: Profesor de Enseñanza Media en Inglés
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL A 838 2012 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 106125
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL A 598 1991 Testing oral performance : a practical approach. INGL A 838 2007 Breadth and depth of lexical competence and their relation to reading comprehension performance in Chilean EFL students. INGL A 838 2009 Designing and testing didactic materials to improve the learning of english accentuation : a study of students at their 3rd year of english training programme at UCSH. INGL A 838 2012 A study on the oral correction of syntactical and morphological errors in high school EFL learners. INGL A283i 2021 The ideal characteristics of the classroom environment to enhance oral production : a comparative study [archivo computadora] / INGL A287p 2021 Problems an difficulties faced by secondary school english teachers when using ICTS to teach, speaking and listening skills in an online/hybrid context [archivo computadora] / INGL A679a 2016 A study of collaborative learning methodology and its impact on students 'vocabulary acquisition at a school in Puente Alto : a quantitative study /

Profesor de Enseñanza Media en Inglés

Compartir