Imagen de Google Jackets

Analysis of the impact of games that promote the oral production on the motivation of the students of 10th grade in English classes of a public school in Recoleta.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2015.Descripción: 104 hTema(s): Otra clasificación:
  • INGL G 229a 2015
Recursos en línea: Nota de disertación: Licenciado en Educación Título Profesor de Inglés para Educación Básica y Media
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL G 229a 2015 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 119023
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL G 229 2004 Macbeth and the Elizabethan period : an approach to Shakespearean literature. INGL G 229 2011 Teaching values in the school classroom using Edgar Allan Poe's "The black cat". INGL G 229 2013 The grammar translation method versus a more dynamic teaching approach proposal : the teaching-through-songs strategy. INGL G 229a 2015 Analysis of the impact of games that promote the oral production on the motivation of the students of 10th grade in English classes of a public school in Recoleta. INGL G 229e 2014 Effectiveness of teaching methodologies used by teachers in tenth grades of five different schools of the Metropolitan Region, Chile. INGL G 229e 2015 The effect of the use of mime as a communicative strategy in listening comprehension performance : a descriptive study on EFL beginners. INGL G 229h 2014 How students in the first year of the english teaching training programme at Universidad Catolica Silva Henríquez react to the different factors that affect them at the moment of speaking and some pedagogical suggestions.

Licenciado en Educación Título Profesor de Inglés para Educación Básica y Media