Imagen de Google Jackets

A study of the effects of deliberately developed material vs ready-made material in the learning of vocabulary in 9th grade students at ColegioTécnico Las Nieves.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2015.Descripción: 245 h. il. colTema(s): Otra clasificación:
  • INGL A 283s 2015
Recursos en línea: Nota de disertación: Licenciado en Educacion y Titulo de Profesor de Educación Media en Ingles
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL A 283s 2015 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 119027
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL A 283d 2014 Dual mode exposure enhances Rafael Sotomayor School 8th. grade students' listening comprehension in a final mono-modal test. INGL A 283m 2014 Motivational aspects for EFL teachers to start and complete inset courses implemented by english opens doors program. INGL A 283s 2013 A study of the improvement of verb recognition produced by exposing students to the explicit teaching of verbs in simple Present and Present Perfect Continuous tense in Spanish within English classes in students of tenth grade A and D of Instituto Cumbre de Condores Poniente. INGL A 283s 2015 A study of the effects of deliberately developed material vs ready-made material in the learning of vocabulary in 9th grade students at ColegioTécnico Las Nieves. INGL A 283st 2015 A study of secondary education english teachers' criteria for the selection of textbooks different from the ones provided by Mineduc for the 9th grade, in six schools of the commune of Santiago belonging to the semi-private and state regimes. INGL A 598 1990 Integrative tests : a new approach to language testing. INGL A 598 1991 Testing oral performance : a practical approach.

Licenciado en Educacion y Titulo de Profesor de Educación Media en Ingles