Imagen de Google Jackets

A pedagogical proposal to improve communication skills in 5th grade students with attention deficit (hyperactivity) disorder.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2008.Descripción: 206 h. il. colTema(s): Otra clasificación:
  • INGL G 984p 2015
Nota de disertación: Licenciado en Educacion y Titulo de Profesor de Educación Media en Ingles
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL G 984p 2015 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 119028
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL G 984 2010 Can I tell you about a story I've heard? : narrative and descriptive activities and the development of the students ability to speak in english. INGL G 984c 2015 Classroom atmosphere and its influence in the teaching and learning process in the english class of students from the Metropolitan Region : five case studies. INGL G 984h 2015 How the neuro linguistic programing affects the enviroment inside classroom and the english language teaching of two different schools of the Metropolitan Region, Chile. INGL G 984p 2015 A pedagogical proposal to improve communication skills in 5th grade students with attention deficit (hyperactivity) disorder. INGL G163i 2019 Implementing Kahoot platform to improve student's vocabulary learning in 6th grade students from Domingo Savio School in Santiago, Chile / INGL G163s 2021 Strengthening critical thinking to enhance reading comprehension skills in 10th-grade students at Liceo Manuel Arriarán Barros [archivo computadora] / INGL G216d 2017 Describing the effect of non-guided role-play activities in students´oral interaction performance in a secondary EFL classroom in Santiago, Chile /

Licenciado en Educacion y Titulo de Profesor de Educación Media en Ingles