Imagen de Google Jackets

The effect of the use of mime as a communicative strategy in listening comprehension performance : a descriptive study on EFL beginners.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2015.Descripción: 87 hTema(s): Otra clasificación:
  • INGL G 229e 2015
Recursos en línea: Nota de disertación: Licenciado en Educación Título Profesor de Inglés para Educación Básica y Media
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL G 229e 2015 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 119029
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL G 229 2013 The grammar translation method versus a more dynamic teaching approach proposal : the teaching-through-songs strategy. INGL G 229a 2015 Analysis of the impact of games that promote the oral production on the motivation of the students of 10th grade in English classes of a public school in Recoleta. INGL G 229e 2014 Effectiveness of teaching methodologies used by teachers in tenth grades of five different schools of the Metropolitan Region, Chile. INGL G 229e 2015 The effect of the use of mime as a communicative strategy in listening comprehension performance : a descriptive study on EFL beginners. INGL G 229h 2014 How students in the first year of the english teaching training programme at Universidad Catolica Silva Henríquez react to the different factors that affect them at the moment of speaking and some pedagogical suggestions. INGL G 229t 2013 The teacher-student relationship and its influence of the student's academic results in EFL/ESL lessons of I° medio to IV° medio grade in four different schools located in Santiago. INGL G 229t 2014 Team and individual work : a research on the contribution of these two techniques in reading comprehension activities performend in two schools in Santiago.

Licenciado en Educación Título Profesor de Inglés para Educación Básica y Media