000 01408ntm a22003617a 4500
001 49964
003 CLSAUCC
005 20221213170718.0
006 a||||| m||| 00| 0
007 ta
008 180109n ||||| m||| 00| 0 eng d
035 _a(OCoLC)1256053431
040 _aCLSAUCC
_cCLSAUCC
_dCLSAUCC
084 _aINGL D 639q 2014
100 1 _aFigueroa Puebla, Javier Antonio
245 1 2 _aA quantitative study of the effect of metacognitive reading strategy instruction on the reading comprehension and reading anxiety of ninth grade learners of english as a foreign language.
260 _aSantiago, Chile :
_bUniversidad Católica Silva Henríquez,
_c2014.
300 _a116 h. il., diagrs.
502 _aLicenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media.
650 4 _aADQUISICION DE OTRA LENGUA
650 4 _aCOMPRENSION DE LECTURA
650 4 _aENSEÑANZA DEL INGLES
650 4 _aESTRATEGIAS DE APRENDIZAJE
700 1 _aMartínez Quintana, Fidel Amaro
700 1 _aMograby Godoy, Yasmin Zhusra
700 1 _aSan Martín San Martín, Javiera Fernanda
700 1 _aSilva Martínez, Ninivett Kiara
700 1 _aDoddis Jara, Alfonsina
_eprof. guía
710 1 _aFacultad de Educación
710 1 _aEscuela de Educación en Inglés
856 _uhttp://repositorio.ucsh.cl/xmlui/handle/ucsh/2014
_zAcceso en línea
942 _2ddc
999 _c49964
_d49964