000 | 01235nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 54508 | ||
005 | 20221213164223.0 | ||
006 | a|||||r|||| 00| 0 | ||
007 | ta | ||
008 | 200117s2019 cl |||||rm||| 00| 0 spa d | ||
035 | _a(OCoLC)1256016783 | ||
040 | _cclsaucc | ||
041 | _aspa | ||
082 |
_aINGL _bC313a |
||
100 | 1 | _aCalderón Olguín, Constanza | |
245 | 1 | 0 |
_aA comparative study on strategies for teaching a foreign language to students with ADHD in Chile and the United Kingdom / _cConstanza Calderón Olguín; profesor guía: Mariela Carrasco. |
260 |
_aSantiago, Chile : _bUCSH, _c2019 |
||
300 | _a75 h. | ||
502 | _aTesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2019. | ||
650 |
_aINGLÉS _vENSEÑANZA BÁSICA _zCHILE |
||
650 | _aTRASTORNO DE CONDUCTA INFANTIL | ||
650 | _aTRASTORNO POR DEFICIT DE ATENCIÓN EN NIÑOS | ||
650 |
_aINGLÉS _vTÉCNICAS DE ENSEÑANZA |
||
700 | 1 |
_aCarrasco Pereira, Mariela _eprof.guía |
|
710 |
_aUniversidad Católica Silva Henríquez _bFacultad de Educación. _bEscuela de Educación en Inglés. |
||
856 |
_uhttp://repositorio.ucsh.cl/xmlui/handle/ucsh/2055 _zAcceso en línea |
||
942 |
_2ddc _cT |
||
999 |
_c54508 _d54508 |