Imagen de Google Jackets

A study of the effects of the exposure to spanish written grammatical features of the simple presents in the english lesson on 7th grade Students of master college and Liceo Nacional de Maipu.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : Universidad Católica Silva Henríquez, 2013.Descripción: 103 h. il. colTema(s): Otra clasificación:
  • INGL A 283 2013
Recursos en línea: Nota de disertación: Licenciado en Educación y Profesor de Educación Media en Inglés
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL A 283 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 109733
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL A 131h 2014 Historical evolution of the head teacher's role and suggestions for a future handbook of the students counseling in the current chilean society. INGL A 131r 2014 The relation between years of english instruction and the development of english reading and listening : a case study. INGL A 131t 2014 The training and educational experience of studying at Radboud University Nijmegen, the Netherlands. INGL A 283 2013 A study of the effects of the exposure to spanish written grammatical features of the simple presents in the english lesson on 7th grade Students of master college and Liceo Nacional de Maipu. INGL A 283d 2014 Dual mode exposure enhances Rafael Sotomayor School 8th. grade students' listening comprehension in a final mono-modal test. INGL A 283m 2014 Motivational aspects for EFL teachers to start and complete inset courses implemented by english opens doors program. INGL A 283s 2013 A study of the improvement of verb recognition produced by exposing students to the explicit teaching of verbs in simple Present and Present Perfect Continuous tense in Spanish within English classes in students of tenth grade A and D of Instituto Cumbre de Condores Poniente.

Licenciado en Educación y Profesor de Educación Media en Inglés