Imagen de Google Jackets

The teacher-student relationship and its influence of the student's academic results in EFL/ESL lessons of I° medio to IV° medio grade in four different schools located in Santiago.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : Universidad Católica Silva Henríquez, 2013.Descripción: 85 hTema(s): Otra clasificación:
  • INGL G 229t 2013
Recursos en línea: Nota de disertación: Licenciado en Educación y Título de Profesor de Educación Media en Inglés
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL G 229t 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 112589
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL G 229e 2014 Effectiveness of teaching methodologies used by teachers in tenth grades of five different schools of the Metropolitan Region, Chile. INGL G 229e 2015 The effect of the use of mime as a communicative strategy in listening comprehension performance : a descriptive study on EFL beginners. INGL G 229h 2014 How students in the first year of the english teaching training programme at Universidad Catolica Silva Henríquez react to the different factors that affect them at the moment of speaking and some pedagogical suggestions. INGL G 229t 2013 The teacher-student relationship and its influence of the student's academic results in EFL/ESL lessons of I° medio to IV° medio grade in four different schools located in Santiago. INGL G 229t 2014 Team and individual work : a research on the contribution of these two techniques in reading comprehension activities performend in two schools in Santiago. INGL G 229te 2014 Technical education in Chile : a quantitative study of the effects of the task-based methodology, based on the principles of "english for specific purposes", on industrial mechanics students al Liceo Industrial y de Minas Ignacio Domeyko. INGL G 653 2004 A comparative study of the fluency and accuracy of spanish acquired or learned in a formal or informal enviroment by native speakers of english residing in Chile.

Licenciado en Educación y Título de Profesor de Educación Media en Inglés