Imagen de Google Jackets

A quantitative study of the effect of metacognitive reading strategy instruction on the reading comprehension and reading anxiety of ninth grade learners of english as a foreign language.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : Universidad Católica Silva Henríquez, 2014.Descripción: 116 h. il., diagrsTema(s): Otra clasificación:
  • INGL D 639q 2014
Recursos en línea: Nota de disertación: Licenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media.
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL D 639q 2014 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 116957
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL D 542e 2003 An exploratory study of the degree of acculturation in native speakers of english residing in Chile. INGL D 542n 2003 A new trend in english language teaching : the self-learning center. INGL D 542s 2009 A study on syntactical and morphological mistakes in 4th and 5th year students of the english teaching training program at Universidad Católica Silva Henríquez. INGL D 639q 2014 A quantitative study of the effect of metacognitive reading strategy instruction on the reading comprehension and reading anxiety of ninth grade learners of english as a foreign language. INGL D353f 2021 Factors in the use and non-use of gamification by english teachersin the RM : an exploratory study [archivo computadora] / INGL F 954 2010 Design of pronunciation activities for 1º medio : teaching vowels /e/, /ae/ and/ a/. INGL F 954a 2013 Advantages of learning a second language at early stages at schoo l : evidence from pronunciation and vocabulary acquisition in a case study.

Licenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media.

Compartir