Imagen de Google Jackets

Dual mode exposure enhances Rafael Sotomayor School 8th. grade students' listening comprehension in a final mono-modal test.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : Universidad Católica Silva Henríquez, 2014.Descripción: 150 h. ilTema(s): Otra clasificación:
  • INGL A 283d 2014
Recursos en línea: Nota de disertación: Licenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media.
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL A 283d 2014 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible 116958
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL A 131r 2014 The relation between years of english instruction and the development of english reading and listening : a case study. INGL A 131t 2014 The training and educational experience of studying at Radboud University Nijmegen, the Netherlands. INGL A 283 2013 A study of the effects of the exposure to spanish written grammatical features of the simple presents in the english lesson on 7th grade Students of master college and Liceo Nacional de Maipu. INGL A 283d 2014 Dual mode exposure enhances Rafael Sotomayor School 8th. grade students' listening comprehension in a final mono-modal test. INGL A 283m 2014 Motivational aspects for EFL teachers to start and complete inset courses implemented by english opens doors program. INGL A 283s 2013 A study of the improvement of verb recognition produced by exposing students to the explicit teaching of verbs in simple Present and Present Perfect Continuous tense in Spanish within English classes in students of tenth grade A and D of Instituto Cumbre de Condores Poniente. INGL A 283s 2015 A study of the effects of deliberately developed material vs ready-made material in the learning of vocabulary in 9th grade students at ColegioTécnico Las Nieves.

Licenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media.