Imagen de Google Jackets

Assessing the impact of students´ learning preferences, content adaptation and the use of games and ice breakers in the english classroom / Camila Bravo, Jaime Aquiles Donoso Rosenberg, Belén Jeldes Araya, Guillermo Ignacio Uribe Berríos ; profesor guía : Tamara Cortes Seitz

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2017Descripción: 196 h. : ilustracionesTema(s): Clasificación CDD:
  • INGL C828a
Recursos en línea: Nota de disertación: Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL C828a 2017 (Navegar estantería(Abre debajo)) c.1 Disponible 121518
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL C352e 2021 EFL teaching strategies used by three teachers for the improvement of young learners' speaking skills (ages of 5 to 7) in an online context from the Metropolitan Region of Chile [archivo computadora] / INGL C352i 2021 ICTS in EFL vocabulary teaching and learning : analyses on methodological strategies used by 7th and 8th grade teachers in the current chilean context [archivo computadora] / INGL C352m 2019 A metalinguistic study on improving oral production through picture book approach applied to fifth grade in a public school in Santiago, Chile / INGL C828a 2017 Assessing the impact of students´ learning preferences, content adaptation and the use of games and ice breakers in the english classroom / INGL C828e 2021 The effect of the use of monologues in the form of video capsules to foster production in emergency remote learning [archivo computadora] / INGL C828f 2018 Fostering oral production in 10th grade high school chilean students : compulsory speaking time and task-based language teaching / INGL C828f 2018 Foreign language teaching methods : a comparative study of strategies used in Chile and the UK to teach a foreign language at secondary education /

Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.