Imagen de Google Jackets

A comparative study on strategies for teaching a foreign language to students with ADHD in Chile and the United Kingdom / Constanza Calderón Olguín; profesor guía: Mariela Carrasco.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Español Detalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2019Descripción: 75 hTema(s): Clasificación CDD:
  • INGL C313a
Recursos en línea: Nota de disertación: Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2019.
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL C313a 2019 (Navegar estantería(Abre debajo)) C.1 Disponible 124057
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL C 796 1996 Perception and comprehension of metaphors at school strategies for their interpretation. INGL C 796c 1995 Perception and comprehension of metaphors in english and spanish : about personification as a strategy of interpretation. INGL C313a 2017 A study of effects of teaching english according to prevailing multiple intelligences amongst 7th grade students al Centro Educacional Salesianos Alameda / INGL C313a 2019 A comparative study on strategies for teaching a foreign language to students with ADHD in Chile and the United Kingdom / INGL C313i 2018 Instagram as a mean to increase cultural awareness among 10th grade students in EFL chilean classroom / INGL C352e 2017 Exploring students´perception on collaborative reading activities in an 11th grade of semi-private school on Santiago, Chile / INGL C352e 2018 The effects of using videos in activities for the development of listening skill in EFL classes with students of 10th grade at Liceo Politécnico Sara Blinder Dargoltz /

Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2019.