Imagen de Google Jackets

The possible consequences of teacher-student interaction during the online instruction and its effects on student's perception, attention and language development in the english class [archivo computadora] / Javiera Bascuñan Sarmiento, Javiera Cancino Rodriguez, Claudia Ureta Miranda ; profesor guía : Fernando Garetto Loyola

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2021Descripción: 1 archivo pdf (64 h.)Tema(s): Clasificación CDD:
  • INGL G229p
Recursos en línea: Nota de disertación: Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2021
Tipo de ítem: Materiales especiales
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis digital Tesis digital Biblioteca Central Colección de tesis INGL G229p 2021 (Navegar estantería(Abre debajo)) c.1 Disponible 125562
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL G229i 2018 Improving the reading comprehension skill of 7th grade students al Centro Educativo Salesianos Alameda by using four reading techniques / INGL G229i 2021 Integration protocol to promote intercultural atmosphere in an EFL classroom at a primary level grade [archivo computadora] / INGL G229p 2016 Parents´involvement in the learning process of English as a Foreing Language in 9th and 10th grade according tu pupil´s perception / INGL G229p 2021 The possible consequences of teacher-student interaction during the online instruction and its effects on student's perception, attention and language development in the english class [archivo computadora] / INGL G229s 2016 A study of the use of mono and dual modalities as strategies for developing listening skills in two chilean tenth grade classes at Colegio Técnico Profesional de Gastronomía y Hotelería Achiga-Comeduc / INGL G229s 2018 A study on pronunciation improvement of one vowel and five consonant phonemes in eleven students of ninth grade of a private school in Santiago / INGL G229t 2016 Teacher´s effectiveness according to their years of experience, regarding teachers of English to twelfth year, in some semi private schools in the metropolitan region, in Chile /

Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2021