Imagen de Google Jackets

Informal formative assessment : a monitoring process and its implications in the development of the reading skill in 11th grade class of the Municipal Educational Centre Consolidada of Puente Alto / Esteban Andrés Cerda Huerta, Natalia Rosita Gallardo Astorga, Felipe Andrés García Varas, Christian Marcelo Lara Cabrera ; profesor guía : Fernando Garetto Loyola

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2017Descripción: 76 h. : ilustracionesTema(s): Clasificación CDD:
  • INGL G229i
Recursos en línea: Nota de disertación: Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.
Tipo de ítem: Tesis
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL G229i 2017 (Navegar estantería(Abre debajo)) c.1 Disponible 121519
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL G229c 2016 Common european framework of references for languages and chilean curricular bases : a critical contrast to the level and work system of oral production and its methodologies according to the cultural and academic contect of the chilean national reality / INGL G229e 2017 Evaluating the effectiveness of two activities in teaching /d/, /t/ and /id/, with the purpose of identifying the acquisition of two phonemes and one morpheme in students from seventh and ninth grade in two schools from de RM. / INGL G229e 2018 Enhancing vocabulary learning through the use of an online dictionary in mobile phones with 9th grade students / INGL G229i 2017 Informal formative assessment : a monitoring process and its implications in the development of the reading skill in 11th grade class of the Municipal Educational Centre Consolidada of Puente Alto / INGL G229i 2018 Improving the reading comprehension skill of 7th grade students al Centro Educativo Salesianos Alameda by using four reading techniques / INGL G229i 2021 Integration protocol to promote intercultural atmosphere in an EFL classroom at a primary level grade [archivo computadora] / INGL G229p 2016 Parents´involvement in the learning process of English as a Foreing Language in 9th and 10th grade according tu pupil´s perception /

Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.