Doing visual research with children and young people / edited by Pat Thomson.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: London ; New York : Routledge, 2008.Descripción: 217 p. : illISBN:- 9780415431101
- 370.72 D657
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca Central | General | 370.72 D657 2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c.1 | Disponible | 125499 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible | |||||||
370.72 C678 2018 Research methods in education / | 370.72 C678 2018 Research methods in education / | 370.72 C678 2018 Research methods in education / | 370.72 D657 2008 Doing visual research with children and young people / | 370.72 J 595 1992 Una atención parvularia de calidad para el nuevo mundo. | 370.72 M 478 2010 Investigacion educativa : una introduccion conceptual. | 370.72 R579 2019 Liberar el aprendizaje : El cambio educativo como movimiento social / |
1. Introduction.- 2. Teaching Children to Use Visual Research Methods -- 3. Gender and Being ‘Bad’: Inner-City Students’ Photographs -- 4. ‘Play in Focus’: Children Researching their own Spaces and Places for Play -- 5. Researching Children’s Narratives Creatively through Drawings -- 6. Visual Research with Young People to Explore Sex and the Media -- 7. Video Diaries -- 8. Looking through the Lens of a Camera in the Early Childhood Classroom -- 9. Visual Voice in Classrooms; Practical, Ethical & Methodological Issues -- 10. Visual Narrative and Diversity in our Classroom: Digital Readings of Policy -- 11. 'Voice' and Video: Seen, Heard and Listened to? -- 12. Dialogues with Artists: Getting to Grips with Children’s Self Portraits -- 13. Ethics & Visual Research -- 14. The Need for a New Ethics