Imagen de Google Jackets

Evaluating the effectiveness of two activities in teaching /d/, /t/ and /id/, with the purpose of identifying the acquisition of two phonemes and one morpheme in students from seventh and ninth grade in two schools from de RM. / Camila Contreras Caballol, Catalina Contreras de Rossi, Jorge Rocha Aguilera, Jidith Álvarez Torres ; profesor guía : Fernando Garetto Loyola

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: Santiago, Chile : UCSH, 2017Descripción: 80 h. : ilustracionesTema(s): Clasificación CDD:
  • INGL G229e
Recursos en línea: Nota de disertación: Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.
Tipo de ítem: Tesis Lista(s) en las que aparece este ítem: Tesis Ingles
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Central Colección de tesis INGL G229e 2017 (Navegar estantería(Abre debajo)) c.1 Disponible 121516
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: Colección de tesis Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible No hay imagen de cubierta disponible
INGL G216p 2020 Promoting oral production through pair interaction among 10th grade students at Instituto Blas Cañas, Santiago / INGL G216s 2018 Short-story writing workshops as a tool to promote writing skills in 10th grade high school students el Instituto Comercial Blas Cañas in Santiago, Chile / INGL G229c 2016 Common european framework of references for languages and chilean curricular bases : a critical contrast to the level and work system of oral production and its methodologies according to the cultural and academic contect of the chilean national reality / INGL G229e 2017 Evaluating the effectiveness of two activities in teaching /d/, /t/ and /id/, with the purpose of identifying the acquisition of two phonemes and one morpheme in students from seventh and ninth grade in two schools from de RM. / INGL G229e 2018 Enhancing vocabulary learning through the use of an online dictionary in mobile phones with 9th grade students / INGL G229i 2017 Informal formative assessment : a monitoring process and its implications in the development of the reading skill in 11th grade class of the Municipal Educational Centre Consolidada of Puente Alto / INGL G229i 2018 Improving the reading comprehension skill of 7th grade students al Centro Educativo Salesianos Alameda by using four reading techniques /

Tesis (Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) - Universidad Católica Silva Henríquez, 2017.